Plane Plane

8 juni 2016 - Amsterdam, Nederland

Ik droom dat ik begeleider ben in Tanzania van het spel 'kegels gooien'. 3 maanden lang kleuters leren kegels gooien.. gelukkig is het een droom.

Bepakt en bezakt. Met zo weinig, maar ook weer zo veel. Ik ben er hartstikke klaar voor. Goed geslapen, voel me intens rustig en heb er zo ontzettend veel zin in!!!!

Bedankt lieve vrienden en family voor alle mooie afscheidsmomentjes! Ik ga aan jullie denken. Bedankt pizza, corona en uiteraard mn mcflurry voor de laatste heerlijkheidjes.

Met een hoofd vol gezonde spanning, een buik vol vreten en een tas vol leesvoer ga ik zitten in Kenya Airways. Stoel nummer 34J aan het raam. Daar zit ik nu, naast een super leuke Kenyaanse meid waar ik net al uitgebreid mee heb gekletst over de Tanzaniaanse cultuur en haar liefdesleven. Ik zit gebakken. Laten we gaan!!

Adieu mensen! Het ga jullie goed xxxxx
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marise:
    9 juni 2016
    Enjoy lieve Kiki! Maak er een prachtige tijd van.
  2. Alyssa:
    9 juni 2016
    Geniet ervan schat! Het ga je goed en weet zeker dat dit op je lijf geschreven is <3
  3. Neel:
    14 juni 2016
    Owww mop wat heerlijk om dit te lezen. Ik dacht ik zal eens ff checken hoe het met mn chickie staat. Jij bent vast aan het genieten van alles daar. En alles daar is for sure van jou aan het genieten, want dat kan niet anders sprankelendheid!!! Dikke kus