Corona's, Taco's & Juan Carlos'en!

22 februari 2018 - Breda, Nederland

Daar gaat ze weer! Maar voordat we over Corona's, Taco's en sexy Juan Carlos'en gaan praten wil ik kort iets kwijt:

10 juli ingeschreven bij de KVK, Kiek & Create werd geboren. Iets waar ik geen moment spijt van heb gehad. Met de dag gaat het ondernemen beter, wordt het NOG leuker en krijg ik steeds meer opdrachten. Het is de beste keuze die ik heb kunnen maken. Ik krijg veel reacties als: "Wauw, dat je dat durft!" of "Vind je dat niet eng, al die onzekerheden?" Dit is voor mij een keuze geweest die uit een mega lading intrinsieke motivatie komt. Iets wat ik écht wilde doen. Zo graag, dat spanning en onzekerheid niet de overhand hadden, maar gek genoeg juist de drijfveer zijn geweest. Want weet je wat ik knap vind? Dat je fulltime kunt werken voor een baas op kantoor. Met zekerheid op salaris iedere maand, met zekerheid op een contract. Daar kreeg ik gek genoeg stress van en ik voelde me opgesloten. Ook deed ik iets waar ik diep van binnen niet helemaal achter stond. Ik was op zoek naar spanning en onzekerheden wat ik liever vertaal in: Uitdaging. En dan uitdaging voor de langere termijn. Ik was op zoek naar mijn Passie. En ik kan zeggen, die heb ik gevonden met Kiek & Create!

De zaken gaan goed, dus ik vertrek voor een maand naar Mexico! Nee oke, de zaken gaan wel goed, maar dat is niet de reden dat ik naar Mexico vertrek, haha. Wel een fijne bijzaak waardoor ik kan gaan. Samen met mijn FAVO TRAVELMATE: Lara aka Laricook ga ik weer een fantastische reis tegemoet namelijk!

Dit keer iets decadenter, want we zitten de eerste 10 dagen in AIR B&B's in plaats van Hostels. De rest hebben we nog niet geboekt, want anders is het niet uitdagend en avontuurlijk genoeg ;). Nu is het ook Spring Break in de VS, waardoor super veel Amerikanen naar landen als Mexico komen om te feesten en vakantie te vieren. Daardoor zaten bijna alle hostels al vol. MAAR, elk nadeel heb ze voordeel: wij gaan heerlijk upgraden deze reis!

Inmiddels is mijn eigen website klaar: www.kiekencreate.nl en vanaf daar ga ik ook voortaan bloggen. Dus wil je meegenieten van onze hilarische avonturen, filosofische hersenspinsels EN jaloersmakende foto's? Abonneer je dan via: http://www.kiekencreate.nl/blogs/ en ik hou je af en toe op de hoogte door een gezellig verhaaltje.

Mocht het abonneren niet lukken (ik heb het wel getest) laat het me even weten via 06-39561969 of [email protected]

Lots of love! X

1. Hennie:
    22 februari 2018
    Geweldig weer om te lezen. Veel plezier met mijn Lari.
    XxHennie
  2. Marise:
    22 februari 2018
    Enjoy!! En gelukkig zien we elkaar op 5 juli om weer eens goed te proosten en bij te praten. Gezelligheid :-)
    Geniet in Mexicoooo