Amsterdam - Kuala Lumpur

11 juli 2014 - Kuala Lumpur, Maleisië

Ik neem afscheid van papa en mama die mee zijn gereist naar Schiphol. Na wat emotie en traantjes slaan Laar en ik een arm om elkaar heen en lopen naar de gate. Totally ready!!

We kunnen de wedstrijd live mee kijken in t vliegtuig!! Amazing:) behalve de uitslag dan. Aangekomen op Abu Dhabi eten we sushi. Oh wacht, t is 7 uur sochtends? Maakt niet uit... Alles kan. Helaas zit ik niet vol genoeg en ga na 20x twijfelen toch maar in de rij staan bij Burger King. Laar zegt "de komende zes weken eet je alleen maar healthy en lekker aziatisch gezond, voel je aub niet schuldig!" Ik geniet dubbel zo hard van mn kidsmenu.

Na het opnemen van de cultuur, moskees bij iedere wc en douches naast de toilet, gaan we verder naar Kuala Lumpur, onze eindbestemming. Ik slaap een paar uur en bestel vervolgens een rode wijn.. Omdat het kan en omdat ik me heerlijk voel. Op reis gaan was nu al t beste idee ever!! Ik zet een goeie film op, klets met mn vriendinnetje en maak nog een sudoku. Met een heerlijk nummertje op val ik wederom in slaap.. En laar ook. Heb nu al rust gevonden :D

Na de lange trip komen we aan in Reggae Mansion. We drinken wat met een duitse docent op de rooftop en maken plannen voor morgen: ontbijt.. En de stad verkennen. Ik maak mn travelkado open en lach, this makes me smile :D

Good night xox

1. Alyssa:
    10 juli 2014
    Vind deze verhalen nu al heerlijk om te lezen :D wat gaat het allemaal snel zeg, je bent al heerlijk daar! & wat een lief cadeau hihi toppertje